Missä suomalaisen kirjoittamassa romaanissa selitetään Raamatun tapahtumat vaihtoehtoisesti?

Kysytty

Missä suomalaisen kirjoittamassa romaanissa selitetään Raamatun tapahtumat vaihtoehtoisesti? Kirjassa tulevaisuuden ihmiset laskeutuvat raketilla Mooseksen ja Jeesuksen aikoihin, keksivät ympärileikkauksen ja ottavat Jeesuksen mukaan tulevaisuuteen opettaakseen hänelle asioita. Moosekselle annetaan säilytettäväksi tehokas radioaktiivinen majakka, jolla hän mm. tuhoaa vihollisia. Jeesus tulee käymään myös Suomessa ja rakentaa puuveneitä.