Missä sijaitsi Kouvolan kirjasto ennen nykyistä maakuntakirjastoa?

Kysytty

Missä sijaitsi Kouvolan kirjasto ennen nykyistä maakuntakirjastoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto sijaitsi ennen nykyistä paikkaa tässä aivan vastapäätä nykyisen Kouvolan kansalasiopiston tiloissa. Lastenosasto oli teatterin nykyisen kahvion paikalla.

Nämä tiedot sain vanhan kirjaston tunteneilta kollegoilta, itse en silloin ollut täällä työssä.