Missä sadussa mennään portaita maan alle ja siellä on ihana maailma, jossa on mm. hohtavia kristallipuita?

Kysytty

Hei, missä sadussa mennään portaita maan alle ja siellä on ihana maailma, jossa on mm. hohtavia kristallipuita?

Vastaus

Vastattu

Sadussa Aladdin ja taikalamppu, joka kuuluu Tuhannen ja yhden yön satuihin, Aladdin laskeutuu portaita pitkin maan alle. Hän löytää taikalampun, huoneita täynnä aarteita sekä maanalaisen puutarhan, jonka puiden hedelmät ovat kallisarvoisia jalokiviä.