Missä Pentti Saarikosken runossa kerrotaan Siita-tai Siitaijärvestä ja Sammatista!(Mikä kirja)

Kysytty

Missä Pentti Saarikosken runossa kerrotaan Siita-tai Siitaijärvestä ja Sammatista!(Mikä kirja)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitut Sammattiin liittyvät runot löytyvät Saarikosken kokoelmasta Katselen Stalinin pään yli ulos (1969). Kokoelma löytyy myös teoksesta Tähänastiset runot (1978) ja Runot (2004). Järven nimi on Siitoonjärvi.