Missä päin Espoon Kiloa Magnus Enckell asui? Onko hänen kotitalonsa vielä olemassa?

Kysytty

Missä päin Espoon Kiloa Magnus Enckell asui? Onko hänen kotitalonsa vielä olemassa?

Vastaus

Vastattu

Magnus Enckellin Albert Edelfeltin perikunnalta ostama Villa Eka sijaitsee osoitteessa Edelfeltinkuja 1. Villa Eka on nyt Espoon kaupungin omistuksessa.

Lähde: Länsiväylä 8.9.2016, viitattu 13.9.2021