Missä Outi Pakkasen dekkarissa mainitaan laulava talonmies (Sepi Kumpulainen) ja hänen äitinsä. en muista mainitaanko nim.omaan Kalevankatua.

Kysytty

Missä Outi Pakkasen dekkarissa mainitaan laulava talonmies (Sepi Kumpulainen) ja hänen äitinsä. en muista mainitaanko nim.omaan Kalevankatua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulava talonmies ilmiönä, ei nimenä, esiintyy Outi Pakkasen kirjassa Macbeth on kuollut.