Otsikko
Missä on arkistoitu kaikki Nuori Voima -lehdet? Haluaisin lukea esim Nuori Voima 3/1998 Georges Bataille Kirjallisuus ja paha -artikkelin.

Kysytty

Hei,
missä on arkistoitu kaikki Nuori Voima -lehdet?
Haluaisin lukea esim
Nuori Voima 3/1998 Georges Bataille Kirjallisuus ja paha -artikkelin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuori voima 3/1998 löytyy Kansalliskokoelmasta.
Se on tilattavissa Helsingissä lukusalikäyttöön.
Yhteystiedot:
Kansalliskirjasto
PL15
00014 HELSINGIN YLIOPISTO
Puh.: 02941 23196
Käyntiosoite: Fabianinkatu 35

Nuori voima -lehti myy vanhoja numeroitaan osoitteessa:
http://nuorivoima.com/

Lehdessä näyttäisi olevan Battailen artikkeli nimeltä Emily Brontë (1998 : 3, s. 8-13 )
Kirja Literature and evil by Georges Bataille Löytyy Helsingin yliopiston kirjastosta (ks. Helka tietokanta) Valitettavasti teosta ei ole suomennettu.