Missä modernissa (scifi?) klassikossa vastaukseksi saadaan 21. Vastaus koskee muistaakseni kysymystä maailmankaikkeudesta.

Kysytty

Missä modernissa (scifi?) klassikossa vastaukseksi saadaan 21. Vastaus koskee muistaakseni kysymystä maailmankaikkeudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Douglas Adamsin Linnunradan käsikirja liftareille. Vastaus, joka saatiin härveliltä nimeltään Syvä Miete (Deep Thought) perimmäiseen kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta oli 42.