Missä lehdessä on juttu malmin työväentalon tansseista Kiitos

Kysytty

Missä lehdessä on juttu malmin työväentalon tansseista
Kiitos

Vastaus

Vastattu

Voisiko etsimäsi juttu olla Marjo Rämön kirjoittama ja Helsingin Uutisissa 7.5.2022 (päivitetty 9.1.2023)  julkaistu "Anneli, 85, lähtee päivätansseihin leopardimekossa, joka on hankittu Mallorcalta 1965 – Erik, 93, kokee harrastuksen auttaneen vaikeassa elämäntilanteessa: "On tärkeää, että on jotain mitä odottaa". Juttua pääset lukemaan tästä linkistä https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4587543.