Missä laulussa lauletaan: tyhmyydestä saa kärsiä maksaa ja kitua.. Se oli elämäni... Siittä tuli vaikein sotku

Kysytty

Missä laulussa lauletaan:
tyhmyydestä saa kärsiä maksaa ja kitua.. Se oli elämäni... Siittä tuli vaikein sotku

Vastaus

Vastattu

Kappale on Juustopäät-yhtyeen säveltämä, sanoittama ja esittämä "Turha potku". Kertosäkeessä lauletaan: "Tyhmyydestä saa kärsiä, maksaa ja kitua. Se oli elämäni turhin potku."