Missä laulussa lauletaan: Terve, terve, sinä viheriä nurmikko. Sun päälläs tramppaa viel' tääkin koomikko. Ja laulut hilpeät ne aina soida saa. Huolta, huolta…

Kysytty

Missä laulussa lauletaan: Terve, terve, sinä viheriä nurmikko. Sun päälläs tramppaa viel' tääkin koomikko. Ja laulut hilpeät ne aina soida saa. Huolta, huolta en tunne mä milloinkaan. Tauno Palo laulaa tätä ohjelmassa Tauno Palon henkilökuva. Montako kertaa tämä ohjelma on esitetty televisiossa ja milloin?

Vastaus

Vastattu

Ylen Elävässä arkistossa on joitakin ohjelmia Tauno Palosta, mutta niissä mahdollisesti olevia lauluja ei esitellä. Valitettavasti emme saaneet selville, mistä ohjelmasta ja laulusta on kyse.