Otsikko
Missä laulussa Lasse Mårtenson laulaa: " Heipä hei nyt lähden luo Marian" ?

Kysytty

Hei! Missä laulussa Lasse Mårtenson laulaa: " Heipä hei nyt lähden luo Marian" ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on "Tyttöni Maria", alkuperäiseltä nimeltään "My girl Maria". Laulun ovat säveltäneet James Luck ja John Szego ja sen on sanoittanut Lasse Mårtenson salanimellä L. Vaajakorpi.

Suomen kansallisdiskografian Violan (viola.linneanet.fi) mukaan Lasse Mårtenson esittää sen Aarno Ranisen orkesterin säestämänä singlellä, jonka ensimmäisenä kappaleena on Limon limonero. Äänitys on vuodelta 1969 (Discophon RCA Victor FAS014).