Missä kirjoissa (lasten tai aikuisten) on Virpi Talvitien kuvitus? Entä Anne Vaskon? Timo Kästämän?

Kysytty

Hei! Missä kirjoissa (lasten tai aikuisten) on Virpi Talvitien kuvitus?
Entä Anne Vaskon? Timo Kästämän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kansallisbibliografia Fennican mukaan Virpi Talvitien kuvitus on ainakin 55 teoksessa. Hänen kuvittamiaan ovat esim. Timo Parvelan Maukka ja Väykkä -kirjat. Anne Vaskon kuvituksia on 11 teoksessa. Uusimpia vuodelta 2016 on paksulehtinen Jukolan seitsemän poikaa : luvunlaskua Aleksis Kiven tapaan. Timo Kästämän kuvituksia on ainakin 50 teoksessa. Hän on kuvittanut joitain oppikirjoja ja esim. Silja Sillanpään Katti Matikainen -kirjat.

Fennicasta löydät kaikki tietyn kuvittajan kuvittamat teokset laittamalla kuvittajan nimen teoksen tekijäksi. https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI