Missä kirjoissa käsitellään lastenkulttuuria ja sen vaikuttamiskeinoja?

Kysytty

Missä kirjoissa käsitellään lastenkulttuuria ja sen vaikuttamiskeinoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupunginkirjastosta löytyy mm. seuraavat kirjat lastenkulttuurista: Tapanila-albumi, Lasten numero 7 -- Tapanila-seura, Helsingissä, 1999// Pieni kulttuurikirja -- juhlateos suomalaiselle kulttuurille ja luovuudelle Otava, Helsingissä, 1997// House of the arts 1987-1997, Annantalo Arts Centre for Children and Young People,City of Helsinki, [Helsinki], 1997// Karlsson, Liisa: Satuverkon kutojat -- laatua lasten kanssa, Stakes, Helsinki, 1996// Loivamaa, Ismo: Sakari, Ursula ja Myy: Cultura, Turku, 1991// Rönnberg, Margareta: Siistiä! -- ns. roskakulttuurista, Like kustannus, Helsinki, 1990// Letit liehumaan -- tyttökulttuuri murroksessa, Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, Helsinki, 1992//

Kirjojen saatavuuden pääkaupunkiseudulla voit tarkistaa Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi. Aiheesta löytyy myös lehtiartikkeleita, joita voit käydä katsomassa lähimmässä kirjastossasi. Aleksi-tietokannasta (artikkeliviitetietokanta) löytyy haulla lastenkult* 132 viitettä.