Missä kirjastoissa voi skannata diakuvia tiedostoon? Miten voi varata aikaa ja saada apua?

Kysytty

Missä kirjastoissa voi skannata diakuvia tiedostoon? Miten voi varata aikaa ja saada apua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Diaskannauksen pitäisi onnistua Espoossa Sellon, Tapiolan ja Entressen kirjastoissa - ainakin jos kyseessä ovat tavallisimman kokoiset diat.

Opastuksen ja ajan diaskannaukseen voi varata Lainaa kirjastolainen -palvelun kautta täyttämällä opastuspyyntötilauksen. Kirjastosta otetaan yhteyttä henkilökohtaisen opastusajan sopimiseksi.

Lainaa kirjastolainen -lomakkeen linkki sekä tietoa muista asiakasopastuksista Espoon kirjastoissa: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Opastukset/Asiakasopas…