Missä kirjastoissa Helsinki-Vantaa alueella on tulostusmahdollisuus ja paljonko suuren sivumäärän (yli 20 sivua) tulostaminen maksaa?

Kysytty

Hei! Missä kirjastoissa Helsinki-Vantaa alueella on tulostusmahdollisuus ja paljonko suuren sivumäärän (yli 20 sivua) tulostaminen maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä kaikissa Helmet-kirjastoissa on mahdollista tulostaa. Kirjastoissa, joissa on itsepalvelutulostus, saat viisi sivua ilmaiseksi aina kolmen kuukauden jaksolla. Ylimeneviltä sivuilta veloitetaan 40 senttiä sivulta. Lista kirjastoista, joissa on itsepalvelutulostus löytyy pudotusvalikosta Helmet-palvelusivustolta kohdasta Kirjastot ja palvelut.

Vantaalla voit tulostaa kaikissa muissa toimipisteissä paitsi Pähkinärinteen tai Hiekkaharjun kirjastoissa. Vantaan kirjastoissa saa 20 tulostetta ilmaiseksi. Lopuista sivuista veloitetaan 40 senttiä sivulta.

http://www.helmet.fi/Preview/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Lainaajat_ja_maksut(37588)

http://www.helmet.fi/Preview/fi-FI