Missä kirjastoissa Espoossa on esillä musiikkiäänitteitä, etenkin cd-levyjä?

Kysytty

Missä kirjastoissa Espoossa on esillä musiikkiäänitteitä, etenkin cd-levyjä?

Vastaus

Vastattu

Espoon kaupunginkirjaston aikuisten musiikkikokoelma on keskitetty Tapiolan kirjastoon. Kokoelmaan ei hankita enää uusia cd-levyjä. Lasten musiikkia löytyy edelleen kaikista kirjastoista.

Kirjaston ratkaisusta kertoo kirjastopalvelupäällikkö Miika Miettunen kirjaston blogissa: Musiikkikokoelmat 2020 ja Musiikkikokoelmat, revisited