Missä kirjassaan Aristoteles on sanonut tällaista: ”Kutsumuksesi on siellä, missä taitosi kohtaavat maailman tarpeet”

Kysytty

Missä kirjassaan Aristoteles on sanonut tällaista: ”Kutsumuksesi on siellä, missä taitosi kohtaavat maailman tarpeet”

Vastaus

Vastattu

Aristoteleen säilyneistä kirjoituksista ei löydy kyseistä sitaattia, vaan kyseessä lienee yksi niistä lukuisista Internetiä kiertävistä mietelmistä, jotka on jossain vaiheessa yhdistetty kuuluun ajattelijaan.