Missä Kauniit & Rohkeat sarjan jaksossa vauva kuvio selviää Liamille & Hopelle?

Kysytty

Missä Kauniit & Rohkeat sarjan jaksossa vauvakuvio selviää Liamille & Hopelle?

Vastaus

Vastattu

Liamille paljastuu, että kuolleena pidetty Beth-vauva on elossa kauden 32 jaksossa numero 8144, joka on alun perin esitetty 30. 7. 2019. Hopelle asia selviää muutamaa jaksoa myöhemmin eli jaksossa numero 8147, jonka alkuperäinen esityspäivä on 2.8.2019.

Lähde:

Soapcentral.com: https://www.soapcentral.com/bold-and-beautiful/recaps/2019/190729.php