Missä julkisessa palvelussa voisi varmasti testata varmennekorttia siten, että paikalla olisivat lukulaite ja ohjelmisto?

Kysytty

Missä julkisessa palvelussa voisi varmasti testata varmennekorttia siten, että paikalla olisivat lukulaite ja ohjelmisto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varmennekortin voi parhaiten testata sen julkisen palvelun avulla, joka on myöntänyt / toimittanut varmennekortinkin. Esimerkiksi väestörekisterikeskus tarjoaa maksutta mPollux Digisign Client -kortinlukijaohjelmiston myöntämiinsä henkilövarmenteisiin. Katso lisää https://vrk.fi/kortinlukijaohjelmisto

2 ääntä

Kommentit

Kirjastonhoitaja ei vastaa kysymykseeb ... lirkutteelee vain jostain muusta!

Kysytään ... Missä voin testata ... missä on kortinlukija ... onko kirjastolla kortinlukijaa jolla voi testata ... jne