Missä ja kenen runossa esiintyy säkeet: Aukee uusi latu, alkaa vieras tie... Kyse on vuodenvaihteeseen liittyvästä runosta.

Kysytty

Missä ja kenen runossa esiintyy säkeet: Aukee uusi latu, alkaa vieras tie...
Kyse on vuodenvaihteeseen liittyvästä runosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi säkeet löytyvät laulusta Uusi latu, jonka on säveltänyt Eero Salola ja sanoittanut Lauri Parviainen.

Laulu löytyy kirjasta Parviainen, Lauri: Koulun laulukirja, jota on Tampereella saatavana pääkirjaston musiikkiosastolta.

1 ääntä

Kommentit

Päinvastoin: Laulun on säveltänyt Lauri Parviainen ja sanoittanut Eero Salola.