Missä Helsingin kirjastoissa on poistokirjojen myyntiä?

Kysytty

Missä Helsingin kirjastoissa on poistokirjojen myyntiä? Tietääkseni ainakin Itäkeskuksessa ja Rikhardinkadun kirjastossa, mutta missä muualla?

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteiden poistomyynneistä ei ole luullakseni olemassa luetteloa, ja myynti saattaa olla joskus myös kampanjaluontoista eli esillä vain tietyn ajan. Esimerkiksi Pasilan kirjastossa on juuri nyt poistokirjamyyntiä, mutta sitä ei ole aina. Kirjastojen poistomyyntien tilanteen saa selville ottamalla niihin yhteyttä ja kysymällä.