Missä elekeläinen voisi tehdä pienia metallitöitä? Tällähetkellä Kinaporin- puu-ja metalliverstas on ollut suljettuna kokokesän eikä varmaa verstaiden…

Kysytty

Missä elekeläinen voisi tehdä pienia metallitöitä? Tällähetkellä Kinaporin-
puu-ja metalliverstas on ollut suljettuna kokokesän eikä varmaa verstaiden
aukeamisaikaa ole tedossa.Joka minulle on erittäin harmillista koska olen
luvannut toimitaa tekemäni esineen valmistuvan tämän kesän aikana.
Olsiko vastaavaa työskentelypaikka teillä tiedossa,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kinaporin palvelukeskuksen puu- ja metallityöpaja avataan tämänhetkisen tiedon mukaan 13.11.2017.

Myös asukastaloissa ympäri kaupunkia on vastaavia verstaita. Ne on tarkoitettu oman alueen asukkaiden käyttöön. Voit tiedustella itseäsi lähellä olevasta asukastalosta millaisia työskentelytiloja heillä on.

Lisäksi kansalaisopistoilla on puu- ja metallityöpajoja. Niissä työskentely edellyttää kuitenkin opsiton kurssille osallistumista.

Lähteet:

https://www.hel.fi/sote/toimipisteet-fi/aakkosittain/kinapori-pake/harr…