Missä asiakastietokoneessa on skanneri?

Kysytty

Missä asiakastietokoneessa on skanneri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston toimipisteistä skannereita on asiakaskäytössä pääkirjasto Metson käsikirjastossa, Messukylän ja Pellervon kirjastoissa sekä Sampolan ja Hervannan tietotoreilla.

Koneille voi varata aikoja joko kirjastosta tai itse netin kautta osoitteessa https://netloan.tampere.fi/login.aspx. Skannerikoneiden numeroita: pääkirjaston käsikirjasto kone 8, Sampolan kirjaston tietotori 16S, Messukylän kirjasto 4S, Hervannan kirjaston tietotori koneet 11 ja 12.

4 ääntä

Kommentit

Skannerikoneiden päivittäinen käyttöraja eli 60 minuuttia on aivan liian lyhyt aika tehdä koneella mitään hyödyllistä kuvankäsittelyyn tai isompien kuvamäärien skannaukseen liittyvää. Täytynee hakeutua yksityisten palvelujen pariin, mikä lienee näiden rajoitusten tarkoituskin.