Missä Aku Ankka lehden numeroissa oli sarja, missä Mikki, Minni ja Hessu haaksrikkoutuivat saarelle ja rakensivat majan puuhun? Muistelisin että Akukin oli…

Kysytty

Missä Aku Ankka lehden numeroissa oli sarja, missä Mikki, Minni ja Hessu haaksrikkoutuivat saarelle ja rakensivat majan puuhun? Muistelisin että Akukin oli mukana ja samoin olisi muistikuva, että se oli jatkosarja. Olen nähnyt sen hyvin nuorena kyläpaikassa enkä ole löytänyt sitä kohtuullisista etsinnöistä huolimatta. Se on todennäköisesti 1960-luvun loppupuolelta.
Onko näistä jokin hakupalvelu tms. olemassa?

Vastaus

Vastattu

Aku Ankka -lehdellä on vuoteen 1951 asti ulottuva arkisto, johon pääsee linkistä  Lehdet - Aku Ankka
Lehteä klikkaamalla näkee, mitä tarinoita se sisältää, vaikka ei olisi hankkinut lukuoikeutta. Kysymäsi tarina saattaisi olla numeron 1968: 3 Haaksirikkoinen perhe.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Iso kiitos!
Tämä oli juuri se mitä olen kaivannut kauan!