Missä Aku Ankan sarjakuvassa Aku Ankka syntyy ja kuoriutuu munasta? Mistä sarjakuvan löytää luettavaksi?

Kysytty

Missä Aku Ankan sarjakuvassa Aku Ankka syntyy ja kuoriutuu munasta? Mistä sarjakuvan löytää luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aku Ankan nettisivuilla (www.akuankka.fi) on tietoa Akun syntymästä
https://www.akuankka.fi/artikkeli/tietolaari/ajankohtaista/hyvaa_munint…

Aku Ankka syntyy ja kuoriutuu munasta Marco Rotan käsikirjoittamassa ja piirtämässä tarinassa Onneksi olkoon, Aku Ankka, joka ilmestyi vuonna 1984 samannimisenä albumina. Tarina on julkaistu myös kirjassa Olipa kerran Ankka (Aku Ankka Jumbo 26) vuonna 2014.

5 ääntä

Kommentit

Hyvä