Missä Äänikirjat lapsille-osasto on? Missä Äänikirjat lapsille-osasto on?

Kysytty

Missä Äänikirjat lapsille-osasto on?

Vastaus

Vastattu

Helmet haussa löydät lasten äänikirjat kirjoittamalla hakulaatikkoon "äänikirjat" ja rajaamalla sitten tulosta sivun vasemmasta laidasta..

Aineisto: cd-levy ja tai e-audio

Kokoelma: äänikirjat

Genre: Lastenkirjallisuus

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%C3%A4%C3%A4nikirjat__Ff%3Afacetmediatype%3A3%3A3%3ACD-levy%3A%3A__Ff%3Afacetcollections%3A14%3A14%3A%C3%84%C3%A4nikirjat%3A%3A__Ff%3Afacetgenre%3Alastenkirjallisuus%3Alastenkirjallisuus%3Alastenkirjallisuus%3A%3A__Ff%3Afacetmediatype%3At%3At%3AE-audio%3A%3A__O-date__U__X0?lang=fin&suite=cobalt

Voit kokeilla myös Helmet e-kirjastoa. Se löytyy helposti etusivun palkista e-korjasto.

ellibs-äänikirjoja voit etsiä lapsille rajaamalla kohdeyleisön lapsiin tai nuoriin.

https://www.ellibslibrary.com/fi/collection/0?audience=kids

Lainattavat lasten äänikirjat löydät yleensä kirjaston lastenosastolta. Voit kysyä apua henkilökunnalta. he auttavat mielellään.