Minusta olisi kiva tietää, montako kirjaa Valehtelevat viettelijät-kirjasarjaan on tulossa?

Kysytty

Hei
Minusta olisi kiva tietää, montako kirjaa Valehtelevat viettelijät-kirjasarjaan on tulossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sara Shepardin kirjoittamaa Pretty little liars -sarjaa on ilmestynyt tähän mennessä kaiken kaikkiaan 12 osaa. Tänä vuonna sarjaan on määrä ilmestyä vielä kaksi osaa lisää.

Sarja on siis suomenkieliseltä nimeltään Valehtelevat viettelijät ja siitä on suomennettu toistaiseksi neljä osaa. Kustantajalta (Gummerus Kustannus) kerrottiin, että koko sarja on tarkoitus julkaista suomeksi noin kahden tai kolmen kirjan vuosivauhdilla.

Lähteet:
https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic
http://en.wikipedia.org/wiki/Pretty_Little_Liars
Gummerus Kustannus / Suomennettu kaunokirjallisuus

71 ääntä

Kommentit

Nytten kirjoja on minusta suomennettu 8 (haluttu)

Nykyään kirjoja on 12. osaan (polttava) asti suomennettu.

Ei niitä taideta suomentaa loppuun asti ?? täytyy vissii lukkee englanniksi