Voiko toinen henkilö hakea varatun kirjan?

Kysytty

Minun tulisi noutaa varattu kirja sellaisella aikavälillä, etten itse pääse paikalle.
Onko mahdollista siirtää valtuudet toiselle henkilölle hakemaan puolestani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit valtuuttaa toisen hakemaan varauksesi kertomalla aliaksesi, jolla varaus löytyy varaushyllystä.

Jos sinulla ei ole aliasta, varaus löytyy sukunimelläsi.

Noutaja voi lainata kirjan omalle kortilleen kirjaston tiskiltä

tai käyttää antamaasi kirjastokorttia ja salasanaa automaatilla.