Otsikko
Minun pitäisi tehdä opettajalleni esittely jostakin kissaan liittyvästä tietokirjasta. Mitä kirjaa suosittelisit, joka kertoisi muistakin kuin vain eri…

Kysytty

Minun pitäisi tehdä opettajalleni esittely jostakin kissaan liittyvästä tietokirjasta. Mitä kirjaa suosittelisit, joka kertoisi muistakin kuin vain eri kissaroduista?

Vastaus

Vastattu

Hei,

katsoin sinulle muutamia erilaisia kissakirjoja:

Päivi Ylikorven kirjassa Kissanhoidon käsikirja, käsitellään kissan käyttäytymistä, hoitamista ja ruokintaa. John Bradshawin kirjassa Kissan mieli kerrotaan kissojen luonteesta. Kaikki kissasta kirjassa kerrotaan asioista, joita kissan omistajan kannataa tietää. Sen on kirjoittanut Catherine Davidson.  Kissanpentujen kehittymisestä ja hoitamisesta kerrotaan Brigette Eilert-Overbeckin Kissanpennut kirjassa. Suosittelen myös kirjaa Miukun tassukirja kaikenkarvaisista kissoista (tekijä: Mike Darton), jossa on hauskoja yksityiskohtia esimerkiksi kissojen historiasta.

Toivottavasti näistä on apua. :)