Minun pitäisi tehdä kirjallisuus tutkielma kari hotakaisesta. Onko hänellä lapsenlapsia? mitähän teki vanhemmalla iällä (200-luvulla)? Mitä tärkeetä hänestä…

Kysytty

minun pitäisi tehdä kirjallisuus tutkielma kari hotakaisesta. Onko hänellä lapsenlapsia? mitähän teki vanhemmalla iällä (200-luvulla)? Mitä tärkeetä hänestä pitää kertoa? EN HALUA TIEOA KIRJOISTA TAI URASTA TAI URAN PALKINNOISTA

Vastaus

Vastattu

Kirjasammosta löydät kohdasta kirjailijan omat sanat -kohdasta Hotakaisen kommenttia omasta luonteestaan ja itsestään. Siinä voisi olla tuota toista näkökulmaa kirjailijaesitelmään, jossa useimmiten kuitenkin pääosin kuvataan kirjailijan uraa, teoksia ja palkintojakin. Myös sivustosta 375 humanistia löytyy kirjailijan omia ajatuksia kirjoittamisesta ja hänen omasta asenteestaan kirjoittamiseen ja elämään, https://375humanistia.helsinki.fi/kari-hotakainen/yleiskirjoittaja-hotakainen. Avioliitostaan ja perheestään Hotakainen kertoo jokin verran lehtihaastatteluissa https://www.is.fi/viihde/art-2000005800215.html . Lisää vähän kevyempää tietoa sekä haastattelua siitä, miten hänen kokemansa vakava liikenneonnettomuus on vaikuttanut hänen elämäänsä löytyy esimerkiksi Me naiset -lehden artikkeleista, https://www.menaiset.fi/haku?search_term=kari%20hotakainen.

Lapsenlapsia ei näyttäisi vielä olevan. 2000-luvulla hän on kirjoittanut menestyneimmät teoksensa ja hänestä on tullut merkittävä ja kuuluisa kirjailija. Jos et halua kertoa kirjailijan urasta ja teoksista, voisit esimerkiksi kertoa, miksi hänestä tuli kirjoittaja tai millainen kirjoittaja hän on. Siihen löytyisi materiaalia tuosta 375 humanistia -sivusta.