Minun pitäisi saada yhteys, siis puhelinnro Helmetin ATK -tukeen, koska jostain syystä en pysty enää uusimaan lainoja. Tulee vain teksti, että "You have…

Kysytty

Hei minun pitäisi saada yhteys, siis puhelinnro Helmetin ATK -tukeen, koska jostain syystä en pysty enää uusimaan lainoja. Tulee vain teksti, että "You have exceeded the maximum holdl allowed".

Ei ole sakkoja kuin 5e ja lainoja uusittu vasta kaksi kertaa.

Vastaus

Vastattu

Kirjastojärjestelmässä on tällä hetkellä ohjelmistovirhe, jonka vuoksi lainojen uusiminen ei onnistu Helmetissä jos varauksia on 50. Voit soittaa omaan kirjastoosi, ja pyytää virkailijaa uusimaan lainat.

Ohjelmistovirhe pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.