Minun pitäisi saada selville kuinka pitkä on palokuntien käyttämä palonaru. Olisiko suositella jotain kirjaa tai muuta tietolähdettä, josta tämän saisi…

Kysytty

Hei
Minun pitäisi saada selville kuinka pitkä on palokuntien käyttämä palonaru. Olisiko suositella jotain kirjaa tai muuta tietolähdettä, josta tämän saisi selville?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastaus kysymykseesi löytyy julkaisusta Korkealla työskentely pelastustoimessa (A:72, 2005), joka on julkaistu Sisäasiainministeriön Pelastusosaston julkaisusarjassa A. Julkaisu on saatavissa osoitteessa http://www.finlex.fi/data/normit/24719-korkealla_tyoskentely.pdf.