Otsikko
Minulta on joskus aikanaan varastettu kirjastokortti ja sillä tehtiin lainoja kirjastosta palauttamatta niitä! Voinko ikinä enään saada uutta kirjastokorttia…

Kysytty

Hei minulta on joskus aikanaan varastettu kirjastokortti ja sillä tehtiin lainoja kirjastosta palauttamatta niitä! Voinko ikinä enään saada uutta kirjastokorttia itselleni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaisi tehdä maksusopimus perintätoimiston kanssa, koska kyllä nuo säilyvät niin sanotussa hiljaisessa perinnässä niin kauan kun ne ovat hoitamatta siitä huolimatta että kadonnut aineisto on poistettu meidän kokoelmista. Sen paljonko sinulla on maksamattomia maksuja kirjastolle kuulet ottamalla meihin yhteyttä.