Minulle tuli ilmoitus eräpäivästä. Nyt kun tarkistan teosta (The West Coast Jazz Box: an anthology of California Jazz), niin siinä lukee Ei saatavilla. Miten…

Kysytty

Hei

Minulle tuli ilmoitus eräpäivästä. Nyt kun tarkistan teosta (The West Coast Jazz Box: an anthology of California Jazz), niin siinä lukee Ei saatavilla. Miten tämä voi olla minulla lainassa jos sitä ei ole saatavilla. En muista lainanneeni ko tuotetta ja palautin ennen juhannusta kaikki levyt kirjastoon

Vastaus

Vastattu

Hei! Kannattaa ottaa yhteyttä omaan kotikirjastoon tai muuhun Helmetin kirjastoon ja selvittää asia. https://www.helmet.fi/Masterpages/#tab-libraries Tuolta löytyy kaikki Helmet-kirjastojen yhteystiedot. Täällä palstalla emme selvitä asiakkaiden lainaustietoja, koska ne ovat tietosuojan alaisia.

Toivottavasti teoksen mysteeri selviää!