Minulla on vuonna 2013 oleva Helmet kirjastokortti ja en pääse sillä kirjautumaan, koska tunnuksiin on tullut yksi numero lisää. Miten voisin uusia korttini?

Kysytty

Hei,

Minulla on vuonna 2013 oleva Helmet kirjastokortti ja en pääse sillä kirjautumaan, koska tunnuksiin on tullut yksi numero lisää.
Miten voisin uusia korttini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli tietosi ovat vielä asiakasrekisterissä ja olet antanut kirjastolle sähköpostiosoitteesi, voit pyytää sähköpostiin uuden tunnusluvun. Jos et ole käyttänyt korttia pariin-kolmeen vuoteen, tietosi on mahdollisesti poistettu asikasrekisteristä. Tällöin sinun pitää käydä jossakin Helmet-kirjaston toimipisteessä, niin sinulle tehdään uusi kortti.

Helmet-kirjastokortin tunnusluku on aina ollut neljänumeroinen, joten jos mieleesi muistuu nelinumeroinen tunnusluku, niin voit vielä kokeilla, toimisiko se.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa