Minulla on varauksia Itäkeskuksen kirjastoon ja haluaisin siirtää ne kirjastoautolle. Voin vaihtaa Helmet-palvelussa kyllä kirjastoauton noutopaikaksi, mutten…

Kysytty

Minulla on varauksia Itäkeskuksen kirjastoon ja haluaisin siirtää ne kirjastoautolle. Voin vaihtaa Helmet-palvelussa kyllä kirjastoauton noutopaikaksi, mutten valita pysäkkiä. Tulevatko kirjat silti "oikealle pysäkille"?

Vastaus

Vastattu

Jos haluat noutaa teoksen kirjastoautosta, valitse pudotusvalikosta kirjastoauto ja kirjoita pysäkin nimi noutopaikka-pudotusvalikon alapuolella olevaan kenttään.

1 ääntä

Kommentit

Jos noutopaikan vaihtaa, ei tule laatikkoa johon kirjoittaa pysäkin nimi. Laatikko tulee vain uusia varauksia tehdessä.