Minulla on uusia, laadukkaita lastenkirjoja: Mauri Kunnasta, wsoy:n ja Sanoman satukirjoja, Puuha-Pete kirjoja jne. jotka mielellään antaisin laajempaan…

Kysytty

Hei, Minulla on uusia, laadukkaita lastenkirjoja: Mauri Kunnasta, wsoy:n ja Sanoman satukirjoja, Puuha-Pete kirjoja jne. jotka mielellään antaisin laajempaan käyttöön.Onko Sellon kirjastolla tai muualla tarvetta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tuoda kirjat tarjolle Sellon infotiskille.
Sopivat otamme kirjaston aineistoksi ja loput saavat hyvän kodin "tuo ja vie hyllystä"