Minulla on taulu, jonka on maalannut Seija Lillinen -89. En kuitenkaan löydä kyseistä henkilöä internetistä. Onko teillä tietoa maalarista?

Kysytty

Minulla on taulu, jonka on maalannut Seija Lillinen -89. En kuitenkaan löydä kyseistä henkilöä internetistä. Onko teillä tietoa maalarista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meidänkin tietomme ovat ikävä kyllä vähäiset. Suomen Taiteilijaseuran Kuvataiteilijamatrikkelista (http://www.kuvataiteilijamatrikkeli.fi/fi/etusivu.html) ei valitettavasti löydy tietoa Seija Lillisestä. Myöskään ITE-taiteilijoiden hakemisto (http://itenet.fi/ite-taiteilijoita/) ei tunne häntä.

Toivottavasti joku tämän lukijoista tunnistaa taidemaalarin.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Terve

Minun isäni serkku on ollut Arvo Lillinen ja hänellä mielestäni tytär nimeltä Seija , ovat asuneet Helsingissä ainakin 80-luvulla.

Seija Lillinen omaa sukua Lavikainen, naimisissa Arvo Lillisen kanssa, on lapsuudenystäväni ja opiskellut taidemaalausta mm. Oriveden opistossa. Hän on maalannut nuorempana tauluja enemmänkin, nykytilannetta en tiedä. Omistan muutaman hänen taulunsa, jotka olen saanut häneltä lahjaksi.