Minulla on takki jonka niskalenkissä lukee LAHDEN KAPPATEOLLISUUS ja takin sisäpuolelle ommeltu lappu jossa lukee EEVA TUOTE. Missä ja milloin takin…

Kysytty

Minulla on takki jonka niskalenkissä lukee LAHDEN KAPPATEOLLISUUS ja takin sisäpuolelle ommeltu lappu jossa lukee EEVA TUOTE.
Missä ja milloin takin valmistanut yhtiö on toiminut? Ja mistä saisin tietää minkä arvoinen takki rahallisesti on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kauppateollisuus ja eeva tuote eivät tuo suoraa vastausta Fennica-tietokannassa eivätkä Frank-monihaussa.

Finnasta löytyy tuo arkistoviite...

Kannattaisi varmaan kysäistä museoihmisiltä esim. Design museosta
Esinekokoelma
näyttelylainat, tutkijapalvelut
Merja Vilhunen
Puh. +358 9 6220 5416, +358 50 584 9784
merja.vilhunen@designmuseum.fi

Toivottavasti heillä on parempaa osaamista tietokannoissa.