Minulla on Singer suutarinompelukone. Tyyppi ED328339. Mikä on valmistusvuosi?

Kysytty

Minulla on Singer suutarinompelukone. Tyyppi ED328339.
Mikä on valmistusvuosi?
En löytänyt tietoa Ismacs International-listalta.

Vastaus

Vastattu

ISMACS International -sivuston mukaan ED-sarjan Singerit, joiden valmistusnumero on välillä 325752-328751 on valmistettu Kilbowien tehtaalla Skotlannissa vuonna 1945.

http://ismacs.net/singer_sewing_machine_company/serial-numbers/singer-ed-series-serial-numbers.html