Otsikko
Minulla on pitkään kummitellut mielessä animaatio, jonka näin olisikohan ollut joskus 90-luvulla, ja muistaakseni siinä tapahtui niin, että jokin poro tai muu…

Kysytty

Minulla on pitkään kummitellut mielessä animaatio, jonka näin olisikohan ollut joskus 90-luvulla, ja muistaakseni siinä tapahtui niin, että jokin poro tai muu sarvipäinen eläin olisi pukannut toisen saman lajin yksilön alas kalliolta ja tämä sitten kuoli sen seurauksena. Animaatio oli lähes varmuudella stop motion -animaatio. Ehkä se näytettiin osana Pikku Kakkosen ohjelmistoa, tästäkään en todellakaan ole varma. Se on jäänyt mieleeni siksi, koska se tuntui niin hirveältä, mutta muistikuvat ovat kuitenkin melko hatarat. Tietäisikö kukaan, mistä animaatiosta on kyse?

Vastaus

Vastattu

Kyselimme kollegoilta, mutta kukaan ei tuntunut muistavan kyseistä animaatiota. Muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?