Minulla on pitkä lista varauksia. Joku odottaa noutoa joku on matkalla ja monia on vielä odottamassa. Mitä tapahtuu koronan aikana kun kirjastot on kiinni?…

Kysytty

Minulla on pitkä lista varauksia. Joku odottaa noutoa joku on matkalla ja monia on vielä odottamassa.
Mitä tapahtuu koronan aikana kun kirjastot on kiinni? Uutisoinnissa ei tästä pahemmin kerrottu...
Pitääkö ottaa yhteyttä omaan kirjástoon?
Toiv onnistuu asioiden hoitaminen kätevästi asiakkaiden kannalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaukset, joiden noutopäivä on 18.3.20 jälkeen, jäävät varaushyllyyn odottamaan kirjaston aukeamista. Matkalla olevat varaukset ovat puolestaan "matkalla" siihen asti kunnes kirjastot avaavat taas ovensa asiakkaille.