Minulla on pieni maisemamaalus (aihe tiettävästi Italian vuorilta, raikkaat siniset ja vihreät sävyt ), alareunassa merkitä E.A. - 56. Kuka taiteilija voisi…

Kysytty

Hei! Minulla on pieni maisemamaalus (aihe tiettävästi Italian vuorilta, raikkaat siniset ja vihreät sävyt ), alareunassa merkitä E.A. - 56. Kuka taiteilija voisi olla kysiymyksessä? Isäni osti taulun minulla lahjaksi ja sillä on iso tunnearvo. Kiitokset tiedosta!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti näillä tiedoilla emme pystyneet tunnistamaan taiteilijaa. Teidän kannattaa kääntyä asiantuntevan taidevälittäjän puoleen.