Otsikko
Minulla on ollut jo todella pitkään eräs kirja varauksessa sijalla 1/1. Muutama viikko takaperin siinä luki jo, että odottaa noutoa eli oli ehkä minua…

Kysytty

Hei, minulla on ollut jo todella pitkään eräs kirja varauksessa sijalla 1/1. Muutama viikko takaperin siinä luki jo, että odottaa noutoa eli oli ehkä minua edeltävälle matkalla? Nyt olen edelleen varaus 1/1 ja tämä siis lukenut siinä infona muutoin koko ajan. Mihinköhän tämä kirja on jäänyt jumiin?

Vastaus

Vastattu

Pelkästään näillä tiedoilla ei ole mahdollista päätellä missä "jumi" on. Parhaiten asia selviää, jos soitat kirjastoon, annat kirjastokorttisi numeron ja kerrot mistä varauksesta on kyse. Henkilökunta voi silloin tarkastaa varauksesi tilanteen ja selvittää sen sinulle.