Minulla on noin kymmenen vuotta sitten jäänyt jotain myöhästymismaksuja maksamatta ja silloin menetin lainausoikeuteni. Mitenkähän voisin nuo maksut suorittaa…

Kysytty

Minulla on noin kymmenen vuotta sitten jäänyt jotain myöhästymismaksuja maksamatta ja silloin menetin lainausoikeuteni. Mitenkähän voisin nuo maksut suorittaa ja saada lainausoikeuteni takaisin? En muista summaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa käydä kirjastossa aivan paikan päällä missä asia voidaan helposti selvittää. Ottakaa mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus, niin saatte tarvittaessa myös uuden kirjastokortin samalla käynnillä.