Minulla on luultavasti Ruotsista jonkun jäämistöstä tuotu maalaus 60x80. Motiivi on maalaistalo järven rannalla. Talossa korkea savupiippu ja pihalla maakammi…

Kysytty

Hei,
Minulla on luultavasti Ruotsista jonkun jäämistöstä tuotu maalaus 60x80. Motiivi on maalaistalo järven rannalla. Talossa korkea savupiippu ja pihalla maakammi tms. Talon takana muori pesee pyykkiä puupaljussa ja talon edustan kärrytiellä köpöttelee ukko kävelykepin kanssa. Puusto on koivuja ja yksi tuulihattulatvainen mänty.
Signeeraus on H. Peters.-55
En löydä sen nimistä taiteilijaa. Peters H löytyy mutta olisiko mahdollista, että tässä on harhautus tai väärennös?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme onnistuneet löytämään tämän nimistä taiteilijaa. Voisiko Peters.-nimen lopussa oleva piste kertoa nimen olevan lyhennetty, ja että nimi olisikin esim. Peterson tai Petersson?