Minulla on lainassa (ja tulossa) Henriette Kress:n kirjoja. Esim Mintusta voikukkaan. Tilatessani huomasin, että kirjoja on aika paljon kirjastojen hyllyssä…

Kysytty

Minulla on lainassa (ja tulossa) Henriette Kress:n kirjoja. Esim Mintusta voikukkaan. Tilatessani huomasin, että kirjoja on aika paljon kirjastojen hyllyssä vapaana. Onko mahdollista, kun näitä kirjoja poistetaan kokoelmista varata, hänen kirjoittamastaan kirjoista vaikka jokainen, koska saatavuus muualta on huonoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston luetteloista poistettavaa aineistoa ei voi varata itselleen etukäteen. Henkilökunnan resurssit eivät toistaiseksi vielä riitä siihen.