Minulla on lainassa CD-levy. Siinä on joitain naarmuja, eikä soittimeni soita sitä kunnolla. Voitaisiinko kirjastoon toimittaa veloituksetta toinen kappale. En…

Kysytty

Hei, minulla on lainassa CD-levy. Siinä on joitain naarmuja, eikä soittimeni soita sitä kunnolla. Voitaisiinko kirjastoon toimittaa veloituksetta toinen kappale. En voi toista kappaletta lainata, kun minulla on tämä jo lainassa. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palauta lainassa oleva levy kirjastoon, jotta voit lainata toisen kappaleen. Huomauta kirjaston henkilökunnalle viallisesta levystä ja pyydä maksuton varaus.