Minulla on kupariastia, joka on peruja kiinalaisilta puolustuslinjan tekijöiltä Leppävaarasta 1915. Mitä astiaan lyödyt merkinnät tarkoittavat?

Kysytty

Minulla on kupariastia, joka on peruja kiinalaisilta puolustuslinjan tekijöiltä Leppävaarasta 1915. Mitä astiaan lyödyt merkinnät tarkoittavat?

Vastaus

Vastattu

Tietoa Kupariesineistä voisi etsiä kirjasta Koko kansan kupari : Pentti ja Anne Siivosen kuparikokoelma / Matti Jussila, Wenzel Hagelstam ; valokuvat: Katja Hagelstam, Mika Reinholm Helmet hakutulos

Apua voisi löytyä myös Kysy museolta palvelusta. https://kysymuseolta.fi/

Tai sitten voi ottaa yhteyttä suurempiin huutokauppakamareihin. Heillä on yleensä ilmainen arviointipalvelu.